2022/08/03

開心醫館APP 視像面診

 最近又開始返生酮飲食,飲食習慣嘅改變令到個人狀態都唔係幾好,個人覺得好攰同埋成日失眠。所以決定睇吓中醫,調理下身體。但係最近疫情反覆,又唔太想去中醫館度見醫生。咁啱朋友介紹咗「開心醫館」手機APP俾我,可以喺屋企同中醫師視像面診,減低交叉感染嘅機會。

'

首先下載咗「開心醫館」APP,登記返個人資料,就可以開始預約。App內有多個中醫師可以選擇,揀返自己想睇嘅中醫,同埋時間就可以,經確認後就成功啦,非常簡單方便。



視像面診嘅過程同平時睇中醫完全冇分別,透過問診,了解我嘅身體狀況。起初講起自己生酮飲食,仲擔心中醫師會唔會唔了解呢方面嘅嘢,原來中醫師都好緊貼潮流,仲俾咗唔少生酮嘅意見我。醫師開左啲中藥解決我失眠同埋個人攰嘅問題。仲有可以幫我減肥增加新陳代謝


完成面診後,第二日就收到藥粉了,速遞非常有效率,直送家中,藥粉即沖即飲好方便。




整體都幾推介呢個App ,佢保安可靠,保障病歷私隱,不涉及第三方通訊軟件,安全至上!


@ingoodhealth.online


#開心醫館 #24小時關心您的健康

沒有留言:

張貼留言

貓貓保健品 - 方便又有營養

前排兩隻貓貓唔舒服 要餵佢地食藥真係好高難度 又夾又捉   用埋針筒餵都吐返出嚟 😵‍💫 呢排好返真係要照顧得佢地好啲 想餵佢地食下補品   令佢地更健康 但又唔想再用呢啲方法餵佢地   俾我搵到呢款噴噴保健品   好方便 只要將啲營養粉抹噴喺平時嘅乾濕糧上就得 呢支營養粉係...